måndag 20 december 2010

ikea

Well, jag var på ikea igår, med frugan. Själva besöket var väl inget särskilt med kanske, det är efterdyningarna av paos infall som är det intressanta.
Typ att det tog oss nästan 6 timmar att plocka ihop hennes saker. Eller att den störda träningsvärken påminner mig om att jag utförde kroppsarbete igår.
Eller den ondaste soffan jag träffat på som nu står tryggt på den ondaste vinden jag någonsin träffat på.
Den soffan och den vinden förtjänar varandra.
Eller att av dessa 6 timmar tog det oss nästan 3 timmar att sätta ihop en byrå.

Jag och Pao är helt enkelt awesome!

lördag 18 december 2010

...

Här sitter jag. För mig själv på en lördagskväll. Och sjunger högt, då jag vet att ingen hör.
Fast... Jag har dock taggat upp mig själv till att parta lite ikväll med mina kära systrar. Så jag har fuskstartat lite.
Fast the main reason för att jag sjunger högt är som sagt för att ingen hör.
Danne är inte hemma med andra ord.

Så ikväll kör vi!

torsdag 16 december 2010

Sådärja!

Så. Nu har jag vart nyttig för hela året. Vrinnevispåret i ojämn snö är inte att leka med minsann!
Fast å andra sidan känner man sig sjukt nöjd när man är klar och hemma och duschen står redo.
Det enda som fattas är fotmassage.
Fast då ska det vara någon som inte är rädd för fötter. Helst. För bästa resultat.

onsdag 15 december 2010

Snark

Jag kan liksom inte sluta vara trött.
Jag sover helt okej. Tror jag. Eller är det inte så att om man drömmer mycket så sover man dåligt? För då kanske det är därför.

Men whatevah.

Idag kom mitt smink! Från E.L.F! Importerat smink från the UK <3
PLUS att jag fick fri frakt OCH en extra ögonskugge palett. Jag är så lycklig... *tår rinner*

Enda är att jag var liite för ivrig med musen att jag klickade i att jag skulle ha 2 av samma produkt på rougen. Men någon vill säkert ha den. Den som vill ha, hojta till vetja! Du får den! För jag är sminktomten!

Sminktomte... Vilken bra affärside! Göra massa små presentpåsar med olika sminkprodukter i för att sälja mer. Varför gör inte fler företag så? Det skulle nog funka peachy om dom verkligen är säkra på sina produkter. Jag skulle nog göra det. Bra marknadsföring. Det är inte bara som där höga hästarna som ska få svindyra prover.

Lämna lite till oss vanliga dödliga också!

Nu har inte jag tid längre! Nu ska jag sminka mig och ge mig av till the Work.

måndag 13 december 2010

måndag

nu äre måndag!
danne är iväg på biokväll och kommer vara det hela natten. så jag har haft en lång ensamkväll och det har vart förträffligt skönt.
fast jobbklockan kallar och jag borde ju egentligen sova.
men inte än. jag ska kolla klart på Chuck först.

om ca 22 timmar kommer jag sitta på himpafältet med min puppet pao och kolla på ljusregn
läs själva: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4235833

fredag 10 december 2010

.

jag önskar jag kunde hjälpa. Men det går inte bara.
jag har försökt.
det värsta är att den man älskar blir så lealös. så orkeslös och liksom.. tom.
uppgivenheten.

onsdag 1 december 2010

.

Bombnedslag. Mitt hjärta slits itu lite för varje andetag.
Händerna skakar som om det pågår en inre jordbävning.

I halsen sitter en hård klump som inte vill försvinna.

Pang. Slut.