måndag 18 april 2011

Usch

Killar.
Usch.
Bara ordet när det ligger i min mun, när jag uttalar det när jag ens tänker det. Jag blir illamående.
En nanosekund där trodde jag att de var värda besväret men ack! Så jag bedrog mig.

torsdag 14 april 2011

.

Jag kan vara så läskig och wierd ibland att jag skrämmer mig själv.
Men det skulle aldrig falla mig in att tala om när jag vart skum.

Jag ville bara lufta det. *fluff fluff*

jag bjuder på denna för det är sent.

tisdag 12 april 2011

.

Jag har banne mig gått paj någonstans för jag kollade precis på "El Laberinto Del Fauno" (Pan's Labyrinth) och jag fällde inga tårar i slutet som en normal mänska borde.

Vaggvisan är en av de finaste melodier som finns. http://open.spotify.com/track/7cL5ePbhHQdf9435DND6iq

Nu ska jag kolla skräckis enbart för att se om jag blir rädd eller om jag är stenhård och pallar allt!

Shutter ska jag se.
Wish me luck

måndag 11 april 2011

Update

Shululu!

Alltså, jag diggar vädret utta bara fan!
Var på balkongen nyss och gotta mig åt att jag kan vara där barfota utan att riskera förfrysning och svarta tår som jag måste hugga av så inte benet får kallbrand.
Vår!

Jag har ju gnällt ganska mycket på det där med att vara ensam och skit.
Snackade med en väldigt vis man idag om det och han påpekade väldigt rättpå att man måste få saker att hända själv ibland. Damn right!

Det läskiga med hela skiten är ju att jag är lite trasig från innan. Jag menar, det som hänt, det är ju ändå inetsat någonstans bakom luddet som alkoholen orsakat.
Sååå.. Suck it up and be a man! Woman!

Nog om det.
Helgen har vart bra. Bara så alla vet det! Jag har redan tjatat om det. Men vill verkligen understryka hur bra den egentligen varit. Riktigt bra.

Fredag, lördag och tillochmed jobbet igår, söndags. Vilket kunde blivit helt outhärdligt om man vart ensam. Men det slapp man. Lite hade nog helgen satt sina spår dock då man mest egentligen bara satt och gnällde och svor för sig själv att man är för gammal för en hel helg med fest och alkohol i lite för stora mängder.
Inte fan lär man sig heller.






Jag skulle lagt upp bilder från lördags också förutom ego bilden. Men av någon outsäglig anledning tog vi inte några alkoholbilder. Bara en pinsam video vi gjorde som jag skulle bli flådd levande för om jag visade den för allmänheten.

torsdag 7 april 2011

Vårorkaner

Jag kan inte med att trots åratal av träning så kommer jag fortfarande inte överens med klockan på morgonen. Och orkanpromenaden ska vi inte snacka om. en enda pust och man flög tillbaka tre steg. Minst. Hur ska man komma till jobbet i tid om självaste moder jord är mot mig?
Det är inte menat att jag ska gå upp och jobba tidigt..

söndag 3 april 2011

Hey hoo

Wazzaaap!

Okej, nattens senaste inlägg var kanske inte det mest uppmuntrande jag någonsin skrivit, men what the hell. Det var sent, jag hade fått i mig alkohol (trots mitt totala förnekande kan jag väl inte påstå att jag var helt opåverkad).

Men det var sanningen i dess otrevliga form.


Hur som helst, jag har spenderat min söndag med pizzabakssvulleri med filmer och Big Brother hos Fia och det var fint som snus!
Vi är förmodligen champions på pizza. Kan inte komma på någon annan formulering.









Så efter en lång och jätteskön promenad hem så sitter jag nu här, framför min kära Doris och gottar mig i sängen och känner mig sådär tjock som man gör ibland efter en svullsöndag.

Efter krogen va!

Fast bara för det är efter krogen så betyder det inte att jag är full. För tyvärr är jag förtretligt nykter.

Och med det sagt vill jag säga att jag vill vara kär.
Och jag vill vara kär i också. Av någon som visar det. Och vågar stå för det.
Inte som bara är mycket snack och jävligt lite verkstad. Utan som faktiskt visar stake och frågar om man vill göra något och inte är den där blyga som hänger i bakgrunden i all evighet och undviker så långt det går uppmärksamheten.

Det här säger jag inte bara som bittersubba, utan som en jävligt uttråkad människa som faktiskt saknar att ha någon att bolla tankar och idéer med och som man kan prata om vad som helst och veta att personen inte kommer skratta åt dig.

Jag avskyr vissa människor som har det mesta jag vill ha utav ett förhållande, men som inte uppskattar det och är otrogna och jävliga.
Inte förrän efteråt vet dom hur bra de hade det.