söndag 31 oktober 2010

lördag natt

Klockan är lite efter 2 nu på söndag morgon. Mina gäster har lämnat partyt efter att mina cp-grannar klagade på mig och en vakt kom upp. han kom faktiskt 2 ggr inom loppet av 2 minuter. innan jag ens hade chansen att säga till gästerna att tysta ner. Inte helt okej.

torsdag 28 oktober 2010

faaan

Varför kan folk inte hålla sig till sina egna jävla saker?
Måste dom sno mina?

onsdag 27 oktober 2010

Onsdag

Det är mitten av veckan och jag ska strax till stan för att möta upp Pao så man kan införskaffa sig alkohol så man kan vara rolig ikväll när man entrar Hugos salar.
Hugo... Det var minsann längesen. Hoppas det inte är en sån där äcklig kö ikväll. Men det är ju onsdag, så det är det nog inte.
Mina linser har kommit! Finally!
Nu vill jag verkligen att det ska bli lördag så jag kan ta på dom. För jag kan inte testa dom nu för jag (dumbass) köpte ingen linsvätska eller behållare. St00pid. Japp japp.
Nae, om man skulle packa ihop och bege sig ut i rusket, blåsa bort och bli förkyld då!

måndag 25 oktober 2010

Nu äre montag

Och snart dags för jobb igen. Helgen gick, i sedvanligt bruk, för snabbt förbi. Veckan kommer gå, bara för man ser fram emot något speciellt i helgen, alldeles för långsamt.
Fast det gör nog tamejfan inget, för jag måste hitta nåt att ha tills på lördag!
Jag menar, jag är värdinnan, visst måste jag ha bra kläder till min utklädnad?
Det är klämmigt svårt att komma på kläder till någon som är schitzofren minsann.

Jag har nyligen upptäckt att jag har en skenande otäck huvudvärk också. Försvinner den inte till senare... Tänk om jag måste gå från jobbet tidigare? Nej nej. Så illa kan det inte vara. Bara att ta med huvudvärkstabletter. Yes, yes.

Nu ska jag vara usch så huslig och tvätta och dammsuga. Kanske tillochmed diska lite.
Ack vilken tragisk tillvaro jag har. Bara jobb jobb jobb och städa städa städa. Typ. Med lite inblandning av socialt nätverk och alkohol.

lördag 23 oktober 2010

lördag

Det är lördagmorgon.
Gårdagen var en bra dag. Med en bra kväll.
Bakisdarret darrar på. Det jag drack, som smakade så gott då, smakar som en enda häxblandning nu. Tillsammans med cigarettsmaken jag inte får bort från tungan och gommen.
Otäckt.
Mycket dans. Mycket sjung. Ett förvirrat tal från födelsedagsbarnet också. Det var faktiskt ganska underhållande. Även om det höll på nästan en halvtimme.
Klappande hjärtan. Slår i takt när dom kommer nära varandra. Mjuka läppar.
Det känns lite som ett töcken. Något av en dröm. Inte riktigt. Men nästan.

Min mamma är bäst förresten. Bara så ni vet.

torsdag 21 oktober 2010

Gott&Blandat

Nu är dagen nästan till ända och det har vart en bra dag. En bra dag på jobbet. Och en kanon fortsättning med Fia. Hon introducerade mig för min nya bästa vän. Frusna yoghurten. Med skogsbärsås i. Typ. Och frusna bär ovanpå. Jag är i extas.
Men... Jag måste hindra mig själv från att äta det. En liten seger för jag ställde in skiten så jag slipper suktas då den där kära systern inte tog med den.
Tack tack. Bussigt.

Jag sitter även och håller danne på halster så han sitter och väntar på datorn.
Längtar. Mohaha.

Dagens onödiga:
Jag visste inte att ormar kunde få fästingar.

tisdag 19 oktober 2010

waddapp

En blogg är rätt bra tidsfördriv. Hellre läser jag bloggar dock. Inte såna obetydliga skitbloggar som typ... Kissie och sån skit. Utan dom av folk jag bryr mig om.
Ärligt talat, man orkar bara inte läsa om tråkig skit om vad okända människor åt på sin obetydliga fika eller ointressanta kläder dom köpt och hur dyrt det var. Finns bättre saker att ta sig för. Typ träna på att slicka på sin egen armbåge.

Förresten, nu är det snart slut på hösten. Dags för vintern att komma så man kan få snö och åka pulka? Eller kasta snöbollar och vara allmänt jävlig kanske? Jag har ju faktiskt aldrig mulat någon... Eller heter det myla? Jag tror att jag pendlar mellan det jag tycker låter för tillfället. Hur bra det låter alltså. (Jag orkade inte gå tillbaka i meningen och lägga till det. Istället gör jag en parentes text).

Nu är det dags för mig att lägga ner och lägga mig.

Godnatt