Nu var det ett tag sen. Och det var kanske inte det roligaste det senaste. Men så kan det vara ibland.
Det känns liksom inte som att prio 1 är att hänga här. Men nu harj ag ändå lite free time medan jag sitter i kö till Skanova. Fett kul. Särskilt när det inte går så fort.
Men vad göra, vad göra? I gotta do it.
Det har hänt mycket sen sist. Lite för mycket att rabbla upp tror jag faktiskt.
Men kan ju ta lite:
Jag har vart i Madrid (det har jag nog sagt). Dit måste jag faktiskt åka fler gånger!
Jag har vart i Östersund, jag rekommenderar inte att man tar bilen. Det tar ungefär 100 år. Men så länge man har bra sällskap är det egentligen inga problem. Synd bara man inte kunde lyssna på música.
Jag har haft lite semester och mest bara chillat.
När jag är hemma eller liknande så tänkte jag kanske ladda upp lite bilder även för att illustrera vad som hänt. det är inte massor. Men tillräckligt för lite imagination.
Enjoy !
onsdag 31 augusti 2011
torsdag 21 juli 2011
-.-
bara för jag är det största failet som finns som bara gör människor besvikna hela tiden.
kul kul.
peppa.
kul kul.
peppa.
måndag 13 juni 2011
underbart
Allt är rosa moln och glittriga ögon.
Det är lite äckligt för vissa. Men. Whatever.
Jag är kär. Och jag gillar det utta fan för han råkar vara kär i mig också.
Så. Livet leker. (Han ska även lära mig paddla och skratta när jag ramlar i vattnet)
Sen att man är nyss hemkommen från Madrid är väl inte fy skam heller. Sol. Shopping. Vackra byggnader. Statyer till förbannelse. (Dom gör statyer av allt)
Härligt folk. Fantastiska öppettider. Galna bilförare.
Detta tillsammans resulterade i att man genast vill flytta dit och bo. Synd bara på arbetslösheten där.
Det var ett tag sen jag skrev. men jag har inte haft tid innan. Nu när jag hänger här på jobbet så tar jag mig lite tid så folk vet att jag lever.
Det är lite äckligt för vissa. Men. Whatever.
Jag är kär. Och jag gillar det utta fan för han råkar vara kär i mig också.
Så. Livet leker. (Han ska även lära mig paddla och skratta när jag ramlar i vattnet)
Sen att man är nyss hemkommen från Madrid är väl inte fy skam heller. Sol. Shopping. Vackra byggnader. Statyer till förbannelse. (Dom gör statyer av allt)
Härligt folk. Fantastiska öppettider. Galna bilförare.
Detta tillsammans resulterade i att man genast vill flytta dit och bo. Synd bara på arbetslösheten där.
Det var ett tag sen jag skrev. men jag har inte haft tid innan. Nu när jag hänger här på jobbet så tar jag mig lite tid så folk vet att jag lever.
torsdag 26 maj 2011
Bubblor!
Det är lite sådär bubbeligt i min mage. På ett bra sätt naturligtvis.
Och det råkar vara så att jag gillar det utta bara fan. Allt känns mycket gladare och ljusare nu. Skitfånigt.
Men hur som helst!
Jag har lekt lite idag med Mister P och det var inte vilken lek som helst! Nej nej, det var pysselbakstund. Som man hade i mellanstadiet. Lite som... Hemkunskap där man skulle baka bullar och vi är Champions när det kommer till bullbak upptäckte jag. Det är som... som om bullar aldrig blivit så bra (om än stora som tefat, men det är en bieffekt man kan leva med, som när vi gör det tillsammans.
Några traditionella, lite tråkiga men ack så ljuva kanelbullar.
Och somliga andra med vit choklad i. Det var som att tugga på en bit himmel stoppat med gudomlighet. Det kanske inte ser mycket ut för världen, men skenet bedrar.
Se och tråna:

Ledsen mamma, men du har fått en konkurrent i bullbak.
Apropå konkurrens:
Kicks inne på Domino köpcenter har fått lite motståndare av Kicks på HC. (samma kedja, men beroende på personal så vill man köpa olika)
Jag menar, när jag har frågat något på ovan nämnda inne på Domino har de minsann aldrig varit villiga att faktiskt sminka det direkt på mig för att visa hur bra det är. Även om det blev lite dyrare saker än jag tänkt mig så var det värt det för att märka hur bra sakerna är. Det kan jag ta.
Jag menar, jag skulle aldrig i livet ens övervägt att köpa Lancôme's foundation eller Primer om det inte vore för denna lilla gest. Sen att den lilla asiattjejen som sålde det var sjukt bra och tillmötesgående. Sånt gillas. Men det var bra grejer iallafall. Inget snack om den saken.
Tragiskt nog är jag så pass blek så jag var tvungen att ta den ljusaste nyansen. Spöket Hanna

Vill än en gång nämna att jag är glad massor nu.
Och det råkar vara så att jag gillar det utta bara fan. Allt känns mycket gladare och ljusare nu. Skitfånigt.
Men hur som helst!
Jag har lekt lite idag med Mister P och det var inte vilken lek som helst! Nej nej, det var pysselbakstund. Som man hade i mellanstadiet. Lite som... Hemkunskap där man skulle baka bullar och vi är Champions när det kommer till bullbak upptäckte jag. Det är som... som om bullar aldrig blivit så bra (om än stora som tefat, men det är en bieffekt man kan leva med, som när vi gör det tillsammans.
Några traditionella, lite tråkiga men ack så ljuva kanelbullar.
Och somliga andra med vit choklad i. Det var som att tugga på en bit himmel stoppat med gudomlighet. Det kanske inte ser mycket ut för världen, men skenet bedrar.
Se och tråna:

Ledsen mamma, men du har fått en konkurrent i bullbak.
Apropå konkurrens:
Kicks inne på Domino köpcenter har fått lite motståndare av Kicks på HC. (samma kedja, men beroende på personal så vill man köpa olika)
Jag menar, när jag har frågat något på ovan nämnda inne på Domino har de minsann aldrig varit villiga att faktiskt sminka det direkt på mig för att visa hur bra det är. Även om det blev lite dyrare saker än jag tänkt mig så var det värt det för att märka hur bra sakerna är. Det kan jag ta.
Jag menar, jag skulle aldrig i livet ens övervägt att köpa Lancôme's foundation eller Primer om det inte vore för denna lilla gest. Sen att den lilla asiattjejen som sålde det var sjukt bra och tillmötesgående. Sånt gillas. Men det var bra grejer iallafall. Inget snack om den saken.
Tragiskt nog är jag så pass blek så jag var tvungen att ta den ljusaste nyansen. Spöket Hanna

Vill än en gång nämna att jag är glad massor nu.
tisdag 24 maj 2011
Sådärja!
Än en gång har jag gjort om. Och varje gång jag ändrar blir jag nöjd med slutresultatet!
Fast om någon har några åsikter tar jag varmt emot dem. (Jag vet att ingen kommer säga nåt ändå, så kan lika gärna)
Okej, jag har väl kanske inte gjort något spännande roligt än så länge att plocka upp här. Men.. Jo! Eller. Typ iallafall. Jag har gjort mina naglar alldeles vackra !
Då jag och fia satt helt sysslolösa, ensamma, utelämnade... Så hittade vi frälsning. Youtube! Inuti denna tub hittade vi nagellackens Utopi. Water marble nailart.
Nu har väl kanske inte jag de mest synkade naglarna man kan ha genom det sättet att skaffa snygga naglar, men det är fasiken snyggt ändå.
Se och häpna:

Ja, och som typiskt mig blir jag överdrivet exalterad över något så trivialt och smått som snygga naglar. Men ska man inte ta vara på de små detaljerna i livet? (Notera min nya ring med tillhörande korvfingrar)
Och som den tant jag är ska jag nu inleda min semester, för jag har det en vecka nu, med att lägga mig tidigt.
Fast om någon har några åsikter tar jag varmt emot dem. (Jag vet att ingen kommer säga nåt ändå, så kan lika gärna)
Okej, jag har väl kanske inte gjort något spännande roligt än så länge att plocka upp här. Men.. Jo! Eller. Typ iallafall. Jag har gjort mina naglar alldeles vackra !
Då jag och fia satt helt sysslolösa, ensamma, utelämnade... Så hittade vi frälsning. Youtube! Inuti denna tub hittade vi nagellackens Utopi. Water marble nailart.
Nu har väl kanske inte jag de mest synkade naglarna man kan ha genom det sättet att skaffa snygga naglar, men det är fasiken snyggt ändå.
Se och häpna:

Ja, och som typiskt mig blir jag överdrivet exalterad över något så trivialt och smått som snygga naglar. Men ska man inte ta vara på de små detaljerna i livet? (Notera min nya ring med tillhörande korvfingrar)
Och som den tant jag är ska jag nu inleda min semester, för jag har det en vecka nu, med att lägga mig tidigt.
torsdag 19 maj 2011
tss
Då jag har fått klagomål på att jag är alldeles för inaktiv här så ska det bli som så att nästa gång jag gör någon slags uppdatering från mitt alltför ointressanta liv så ska det se nytt ut, jag ska ha kommit på något särskilt att skriva om (kanske)och sen får jag väl hitta på något kul. typ.. Någon video någon gång. jag vet precis vad första ska vara iallafall!
Behöver bara lite extratid över till att göra den.
Den kommer vara inåthelvete töntig. Så vänta med spänning.
Behöver bara lite extratid över till att göra den.
Den kommer vara inåthelvete töntig. Så vänta med spänning.
tisdag 17 maj 2011
..
Otäcka, ljuva lyckorus!
Skitskumt. Jag kan liksom inte relatera alls.
Men förutom jobbet som gör mig till den bittraste människa att vara runt ungefär, så verkar det flyta på rätt bra nu.
Dock vet man ju faktiskt med sig att detta kommer komma tillbaka och bita mig i röven.
Det går liksom lite för bra för att inte tro det.
Men vi rider på vågen och njuter på vägen till hajbettet. För det är ju ändå inte riktigt än som den bits. Det är längre fram.
Skitskumt. Jag kan liksom inte relatera alls.
Men förutom jobbet som gör mig till den bittraste människa att vara runt ungefär, så verkar det flyta på rätt bra nu.
Dock vet man ju faktiskt med sig att detta kommer komma tillbaka och bita mig i röven.
Det går liksom lite för bra för att inte tro det.
Men vi rider på vågen och njuter på vägen till hajbettet. För det är ju ändå inte riktigt än som den bits. Det är längre fram.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)