måndag 28 december 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Yoyoyuyo.

Jag har ett problem. Det problemet grundar sig i att jag har svårt att lägga ifrån mig en bok när den är bra. Och just orsaken till detta problem är min far och hans sambo som tyckte det var en bra idé att ge mig böcke i jul. Fantastiskt bra idë måste jag egentligen hålla med om.. Men nu är problemet så att mina nya fina tre böcker har tagit slut och jag vet att det finns en fjärde. Dock, eftersom soc tyckte jag inte förtjänade några pengar i jul eller så, så har jag inte råd att köpa den där dumma sista boken som gör att jag inte tänker på vad som händer.
För en sån person är jag, att om jag inte har den kompletta bokserien och jag råkar tycka att den är bra, så kan jag sällan koncentrera mig på annat.
Allt annat får ligga på is tills böckerna är slut.
Och just dessa böcker tog slut försvinnande fort.
Det gillar jag inte.
Såå, om någon har hjärtat på rätta stället kan ju den bidra med lite och köpa sista boken som heter Så länge vi andas, av Stephanie Meyer. Det är Twilight böckerna jag pratar om.

See my problem?

Inga kommentarer: