söndag 9 januari 2011

Åh fyfan

Jag måste tvätta. Funderar på att baka något från min underbara nya Muffinsbok eller kanske morgondagens, och flera dagars lunch så slipper man tänka på det.
Och.. Just ja! igår, när jag kom hem efter kvällens ja.. vad ska man säga? Äventyrligheter, och när jag skulle lägga mig till sängs så tittar jag på min säng. En stor blöt fläck! Wtf!?
Tänkte att det kanske var handduken som trots att den legat där i en dag kanske inte torkat än(?) och det var anledningen.
Men nejnej. Så var det dessvärre inte.
Utan, läs och häpna! Jag tittade upp i taket, och det droppade!
Droppade dumma fula vattendroppar ner på min säng!
USCH!
Nae. Ramaskri. Nästan. Om det inte vart kl. 3 på morgon.
Utan jag får ramaskria imorn, till Graflunds. För dom inte har koll på sina tak.
Och jag måste måla om i lägenheten till självkostnadspris! Snåla jävlar.

I övrigt är jag i något som brukar kallas typ...lyckorus? Fast det börjar mattas av. Det är lite för långsökt. Så jag ska sluta lyckorusa. Får lyckopromenera istället.

Inga kommentarer: