torsdag 17 januari 2013

wow

Skola på nytt. Har la hållt på i nästan två veckor nu.
Jag gillar vår grupp verkligen. Alla är trevliga mot varandra. dock kanske den, än så länge, enda mannen känner sig lite ensam för han sitter jämt för sig själv. Men men, det är hans val.
Och jag kan absolut inte påstå att jag älskar alla i gruppen för en del verkar vara... Inte helt med på noterna hela tiden. Det är inte jag heller självfallet. Men mer än dem.

Anywho. Det är nytt år igen. Fan. Så jäkla återkommande det nya året. Och varje år har man något nytt man  lovat sig själv som man inte kommer hålla.

Fast jag har ju faktiskt slutat röka, och har inte fuskat. Det är som innan, att jag röker när jag dricker bara.
Det var mycket lättare än jag trodde det skulle vara att sluta. Märkligt att jag behövde ett helt nytt år för att göra det. Dock är det viktigaste att jag slutat. Känner jag. Men vad vet jag. Kan ju ha fel.

Och så fort jag är helt frisk, för jag har vart sjuk i alldeles för länge nu, så ska jag och bror träna. Jag längtar verkligen verkligen till det. Komma igång och bli fit igen.
Iallafall är det tanken. Främst forma om kroppen, behöver inte ens gå ner i vikt, bara jag får göra om min kropp lite. Liksom.. fastare delar så att säga.

Egentligen borde jag plugga in de olika skaldjursgrupperna nu. Men det kan vänta en stund till. Jag kan väl inte råför att datorerna på skolan är lite halvtaskiga och inte sparar när jag säger till den att göra det.
Ej OK.


Inga kommentarer: