tisdag 26 maj 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Ja, alltså. Som folk vet skriver jag inte så överdrivet intressanta saker.
Men iallafall. Sven och Ryssen ska precis kolla på BoB och det är faktiskt en ganska bra serie tycker jag.
Sven har skaffat sig en ny leksak och nu kollar dom igenom funktionerna. Lyckat.

Norrköping stad på morgon är en vacker men tämligen död stad. Och med morgon menar jag halv nio.
Folket vaknar precis upp, går ut med sin hund och ser allmänt vanliga ut. Fast en solig morgon som denna ter sig allting vackrare liksom. Speciellt när man går igenom Folkparken. Ne. Jag har kommit på att Norrköping stad är en tråkig men ändå fin stad. Så enkelt är det.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Du kanske säger Norrköping, det är en jävla stad.
Då har du aldrig gått på stadens Södra Prommenad....
Ulf Lundell.

Jag har kommit på att jag saknar Norrköping ska jag säga dig.
Så har du kamera, så ta gärna bilder och sänd mig.
Kram Synnöve.