söndag 31 maj 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Fy tusan vilket underbart väder!
Nu kanske man tänker att jag är fruktansvärt lat som sitter inne och skriver, men alltså, jag har inte gjort annat än vart ute de senaste två-tre dagarna känns det som. Dessutom har jag precis duschat, så då gör det inget.

Fredags var grymt kul! Tack, flickor.

Lördag tillbringades hos papi och det åts och åts och åts som fan. Tacos, kebab, läsk, tårta, tårta (prinsess och gräddtårta(som för övrigt hamnade på mitt linne)).
Nej tvi tusan vad jag gillar tårta. Men imorn är det slut med sånt skit! Då ska jag börja äta nyttigt. Sven ska hjälpa mig minsann.
Efter att vi vart hos pappa åkte man hem till fia och rökte vattenpipa med körsbärssmak. Nom nom nom. Sånt gillar vi.
Vin var med i planerna men det fanns ju inte någon vinöppnare. Tusan!

Nu idag. Söndag alltså, har man vart hemma och hunnit käka tårta som anton gjort. Riktigt god jävla tårta! Hade lätt fått i mig mer, men efter att man vart hemma skulle man ju till himpan och grilla kyckling. Självklart hade vi berit med oss denna härliga dag. Hon var nog ganska nöjd hon också skulle jag tro.
Nu ska jag snart ragga någon att vara med fram tills vi ska spela minigolf. Någon måste väl kanske nappa. Såvida jag inte är jättehemskt jobbig att vara med.

Lite bildbevis på en del av det iallafall.


Fredags





















Lördag, Bakis med Erik





















Berit, Ohyess!

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Så kul att få se en ny bild på Erik. Har bara nyfödd bilder på honom.
Berit var en cool en tycker jag. Vem bor hon hos?

Funderat nått mer på jobbet?

Kramen Synnöve.