tisdag 21 juli 2009

Guldfiskar och slickepinnar

Nu är jag trött på att behöva undra om det minsta lille fel man gör eller om man inte kopplar allting direkt gör somliga sura. Speciellt när det inte är stora saker att bli sur på och lägger på i örat på en i telefonen.
Det ska inte vara så. Att minsta lilla kan göra att någon står och skäller. Utan någon speciell anledning utom att få skälla för skällandets skull. Känns det som.

Aja, nog om det.
I övrigt har jag spenderat flera timmar på staden med mor min och hennes karl, hans unge med kusin och sen min lille bror. Rätt trevligt faktiskt. Hittade kläder till festen som ska hållas snart.

Och nu, när jag ska vara nyttig känns det som om jag kan lyckas, för en gångsskull. För istället för att tugga chips och godis knaprar jag på färsk uppskuren mango och vindruvor. Och det är gooott
Visste väl att mangon var ett bra köp. Jag SKA bli smal..

1 kommentar:

Synnøve. sa...

En skön tur på stan alltså...
Var det hemma eller i Ludvika?
Knapra på du.
Kramen moster.