onsdag 3 mars 2010

Gott&Blandat

Jajemänsan.

Imorse var jag på en så jäkla skön morgonpromenad med hundarna. (Även om det är runt 10,30) Men för mig är det morgon!
Det var strålande solsken så jag ångrade nästan att jag inte köpte dom där glajjorna igår på stan.
Men det kommer fler chanser.

Veckan blev inte heller riktigt vad jag väntade mig. Men det gör inget, det är väl rätt skönt antar jag.

Bah! Och just nu tvingas jag vara i närheten av fotboll. Tråkigt. Visst, det är Sverige som spelar, men det är bara träningsmatch och då är det inte värt det. Tråkigt men sant. Kalla mig landsförrädare, gört!

Och om bara några dagar åker jag upp till Uppsala igen och ska stanna där i 3 veckor.
Kära Reempan fyller ju ännu äldre då också, så henne passar man ju såklart på att gratta loss på! Woho!

Förresten, jag vet inte hur det ser ut för andra, men jag är rätt trött på snön nu.
När man tror att det är plusgrader och det ska stanna så tycker Fader Himmel att han ska ge oss en bitchslap och ge oss MER snö och MER kyla! Fabuloso!

Nåväl. Inte mycket att göra åt. Nu ska jag sitta och tycka fantastiskt synd om mig själv här emellanåt när det är fotboll på tvn. Kanske ta en sån dära muffins jag bakade förut om jag orkar.
Eller om jag sparar den till imorgon. Ja, det gör jag. Låter bra =)

Toodles!

Inga kommentarer: