lördag 27 mars 2010

Gott&Blandat

Sådär ja.
Imorn är sista dagen. Det är lite synd må jag säga.
Men det ska väl bli skönt att komma hem också.
Dock skulle jag gärna tänka mig flytta också. Inte till uppsala just kanske.
Men iväg från Norrköping. Det tjatar jag förmodligen om. Men det är lättare att snacka än att handla. Det är väl ändå rätt så känt att snacka går fantastiskt bra?

Jag har faktiskt kommit så pass långt att jag kollar utbildningar utomlands. Inte vanliga språkresor som är bara några veckor. Även om det inte är helt uteslutet.
Det skulle ju dock vara sjukt soft att lämna landet ett par månader och bara samla på sig lite erfarenheter och nya personer att träffa. Nya saker att göra. Nya platser att utforska.

Nu sitter Åse och Patrik och headbangar till "Holy diver" Av Dio.
En bra låt måste jag säga.
Så jäklarns fet jag vart idag också! Jag har tryckt i mig ett halvt paket Ben&Jerrys alldeles själv! Så jäkla illa jag mår nu. Men gott vare minsann.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Förstår det är blandade känslor.
Smart att fundera i de banor du gör. Man kan få en bra utbildning utomlands.
Ben & Jerry, trodde ni åt våfflor hihi.
Kramen moster S.