torsdag 8 april 2010

Gott&Blandat

Jag är märkligt partysugen och känner att jag vill vara social.
Men det gör inget för jag är pank. Så jag kan inte göra något. Om ingen är sugen på att ge mig lite cash?
Det där med jobb är ju skitsvårt att hitta.
Fast jag fokuserar rätt mycket på plugg också. Men det kostar ju massa pengar att plugga utomlands :(

Jag har hittat en utbildning som skulle vara så himla kul att gå på som ligget på Nya Zeeland.
Adventure tourism heter den. Men jag kommer aldig ha råd. 39 stora kostar det. Och det är bara skolavgiften. Sen kommer det att bo och äta. Dom pengarna kommer jag aldrig ha. Det är lite synd.
Så drömmar om att plugga utomlands kanske man kan skippa.

Får hitta något här i Sverige som iallafall ligger i en annan stad.
Linköping uteslutet.
Ah well. Shit happens.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Näe Linköping är inget bra val.
Du får leta vidare och se vad som finns.
kramen moster S.