måndag 3 maj 2010

Gott&Blandat

Ja, nu har man iallafall ett sommarjobb.
Man hoppas givetvis på förlängning sen i höst beroende på hur man trivs. För ärligt talat, trivs man inte är det kört på ett jobb.

Jag trivdes på Team Sportia. Synd att man inte fick stanna längre.

Jag älskar att jag får lite extrapengar. Jag vet dock inet vad jag ska göra med dom.
Spara till senare tillfällen. Till nödsituationer. Eller nåt.

Jag har köpt så sjukt mycker kläder den här månaden också, vilket är helt olikt mig som sällan köper mer än ett plagg var tredje månad eller nåt sånt. Men nu har jag iallafall en någorlunda ny sommargarderob och favoriterna är utan tvekan min nya klänning och en t-shit jag köpt.
Dock är jag inte klar än. Jag har fortfarande skor och diverse accessoarer kvar. Och kanske lite mer kläder. Sånt kan man inte ha för mycket av. Och så kan jag slänga massa gamla kläder.

Klippa mig måste jag göra också. Det kan jag fixa i veckan nu när jag ändå har lite extra.
Och casha syrran. Jobbigt. Men måste man så måste man.

Nae, jag är på bra humör. Gillart. Vill ha fest också. En grym fest! Mycket folk. Fast inte för mycket.
Man vill ju inte ha en Fiaskofest #2. Det skulle vara jobbigt.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Grattis, vart ska du jobba?
Kramen moster S.