tisdag 25 maj 2010

Gott&Blandat

Somliga kan suga. Och stoppa upp någonting där solen aldrig lyser! (eller väldigt sällan som högst)
Vädret kan göra likadant. Det är fan värdelöst att cykla i motvind i uppförsbacke som aldrig tar slut!
Hatar!

Sen så har vi den där när man kommer hem: "Gå ut med hundarna. "
- Ja, men hej! Kul att komma hem. Jag är inget trött eller så, men visst. Till ert förfogande står jag.

Det där med snoppbärande parasiter är ju också bara att lägga ner. Jag är så less på skiten.
Inte värt besväret. Inte ens med någon som råkar se bra ut med vissa karakteristiska drag från lägre delen av landet som jag gillar. Men det är väl vad denna är då. Lägre.
Hädanefter håller jag mig till musik, mina kära böcker och jobbet.
Finns egentligen inte mycket tid till annat ändå.

För 2 dagar sen var allt strålande sol och glimmande stjärnor för mig. Men icke. Nej nej. Det var lika bra att tas ner på jorden igen innan man fick för sig att sväva bort. Bäst det.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Förstår att du känner dig depp. Mer än väl. Men det blir bätte. På alla fronter. Lovar det.
Kramen moster S.