söndag 26 december 2010

Män

Jag kände för en nanosekund att jag hittat något bra med att bo ihop med en snubbe.
Sen kom hans polare på, som i övrigt verkligen verkar veta hur man sätter upp lampor. börjar prata om massa elektriska termer. Sån där jargong man kör med på ett visst ställe.

Och då känner jag mig pytteliten. Jag är inte överdrivet förtjust i samtal där folk använder ord som jag inte kan. För då har jag en tvångstanke på att lära mig fler ord.
Inte okej.

Ikväll var en bra kväll. En kvalitetstid kväll med mina underbara syskon.
Käkade på restaurang China och hade allmänt astrevligt.
Varför gör vi inte detta oftare? Det är ju som när vi bowlade. Det var också sjukt roligt.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Nä de borde prata så man förstår vad de menar. Men du, ta hem några kompisar du och så pratar ni med ord som inte de förstår hihi.
Funkar det. Jag lovar :))

Kramen Moster S.