onsdag 15 december 2010

Snark

Jag kan liksom inte sluta vara trött.
Jag sover helt okej. Tror jag. Eller är det inte så att om man drömmer mycket så sover man dåligt? För då kanske det är därför.

Men whatevah.

Idag kom mitt smink! Från E.L.F! Importerat smink från the UK <3
PLUS att jag fick fri frakt OCH en extra ögonskugge palett. Jag är så lycklig... *tår rinner*

Enda är att jag var liite för ivrig med musen att jag klickade i att jag skulle ha 2 av samma produkt på rougen. Men någon vill säkert ha den. Den som vill ha, hojta till vetja! Du får den! För jag är sminktomten!

Sminktomte... Vilken bra affärside! Göra massa små presentpåsar med olika sminkprodukter i för att sälja mer. Varför gör inte fler företag så? Det skulle nog funka peachy om dom verkligen är säkra på sina produkter. Jag skulle nog göra det. Bra marknadsföring. Det är inte bara som där höga hästarna som ska få svindyra prover.

Lämna lite till oss vanliga dödliga också!

Nu har inte jag tid längre! Nu ska jag sminka mig och ge mig av till the Work.

Inga kommentarer: