söndag 3 april 2011

Efter krogen va!

Fast bara för det är efter krogen så betyder det inte att jag är full. För tyvärr är jag förtretligt nykter.

Och med det sagt vill jag säga att jag vill vara kär.
Och jag vill vara kär i också. Av någon som visar det. Och vågar stå för det.
Inte som bara är mycket snack och jävligt lite verkstad. Utan som faktiskt visar stake och frågar om man vill göra något och inte är den där blyga som hänger i bakgrunden i all evighet och undviker så långt det går uppmärksamheten.

Det här säger jag inte bara som bittersubba, utan som en jävligt uttråkad människa som faktiskt saknar att ha någon att bolla tankar och idéer med och som man kan prata om vad som helst och veta att personen inte kommer skratta åt dig.

Jag avskyr vissa människor som har det mesta jag vill ha utav ett förhållande, men som inte uppskattar det och är otrogna och jävliga.
Inte förrän efteråt vet dom hur bra de hade det.

Inga kommentarer: