måndag 11 april 2011

Update

Shululu!

Alltså, jag diggar vädret utta bara fan!
Var på balkongen nyss och gotta mig åt att jag kan vara där barfota utan att riskera förfrysning och svarta tår som jag måste hugga av så inte benet får kallbrand.
Vår!

Jag har ju gnällt ganska mycket på det där med att vara ensam och skit.
Snackade med en väldigt vis man idag om det och han påpekade väldigt rättpå att man måste få saker att hända själv ibland. Damn right!

Det läskiga med hela skiten är ju att jag är lite trasig från innan. Jag menar, det som hänt, det är ju ändå inetsat någonstans bakom luddet som alkoholen orsakat.
Sååå.. Suck it up and be a man! Woman!

Nog om det.
Helgen har vart bra. Bara så alla vet det! Jag har redan tjatat om det. Men vill verkligen understryka hur bra den egentligen varit. Riktigt bra.

Fredag, lördag och tillochmed jobbet igår, söndags. Vilket kunde blivit helt outhärdligt om man vart ensam. Men det slapp man. Lite hade nog helgen satt sina spår dock då man mest egentligen bara satt och gnällde och svor för sig själv att man är för gammal för en hel helg med fest och alkohol i lite för stora mängder.
Inte fan lär man sig heller.






Jag skulle lagt upp bilder från lördags också förutom ego bilden. Men av någon outsäglig anledning tog vi inte några alkoholbilder. Bara en pinsam video vi gjorde som jag skulle bli flådd levande för om jag visade den för allmänheten.

Inga kommentarer: