fredag 1 februari 2013

Love thyself with rainbows

Är det inte så man ska göra?
Eller liksom, älska sig själv? Med regnbågar vet jag la inte. Men det är en ganska hyfsad touch skulle jag vilja påstå. Regnbågar alltså.

Nu undrar man säkert, varför regnbågar?
- Därför att jag har sminkat mig och det ska vara inspirerat av regnbågen... Så himla ovanligt va ;)

Om man skulle youtuba på rainbows skulle det troligen komma upp massvis med smink tutorials om hur man gör en regnbågs-sminkning.

Många gör många gånger bättre än mig, det lovar jag.
Fast det har ni säkert redan räknat ut skulle jag tro.

Max, den ena katten är otroligt sällskapssjuk och ville tydligen vara med på ett hörn.
Inte mig emot. Han ligger faktiskt i mitt knä nu och ser på när jag skriver. 

Ja, jag var tvungen. Hur skulle jag kunna lägga upp bilder med gott
samvete utan att göra en sån här min på mins en bild?

För att minska antalet bilder för er. Göra det lätt för mig också.
Mobbas inte för ögonbrynen dock.. När jag insett mitt misstag att de såg
försatans gräsliga ut så var det försent.



Det skulle vara himla kul att göra en sån där sminkvideo och lägga ut på youtube, men jag skulle troligen bli lite halvmobbad och folk skulle tycka att jag bara vill ha uppmärksamhet.
Well.. duuh, jag hänger på World wide web och skriver så hela världen kan se.. Inte för att alla förstår svenska..
Men.. Någonting är det ju som gör att jag skriver här och inte i en vanlig dagbok. Tror ni inte?

OM det skulle vara någon som bryr sig om vad som ploppar upp här, vad skulle ni helst vilja se? 
För förr var det ju bara massa festinlägg hela tiden.. Höhö. 

1 kommentar:

mamma sa...

hehe Johanna du e bra cool som gör så. de blev riktigt häftigt ÄVEN ögonbrynen...

puss