fredag 8 februari 2013

Omvänt

Jag vet inte varför, men jag blir oerhört bitter när jag läser och hör att alla är så jäkla lyckliga.
INGEN är så lycklig som den personen. Och ALLA är precis lika lyckliga.
Då måste ju varenda en vara precis lika lätta att tillfredsställa.
Eller så är det så att ingen är lycklig egentligen.

Jag är en bitter, egoistisk och allmänt småsint person. Bara det att ingen märker av det. För att när jag får mina attacker är det ändå ingen som förtjänar att utsättas för dem.

För är det så att jag råkar känna mig extra glad så skriver jag inte helt fantastiskt ointressanta saker om det på facebook. Människor irriterar mig.
Egentligen skulle jag vilja burra in mig under täcket hela dagen och äta och svulla.
Men det går inte för sig.

Och nästa vecka är det Alla hjärtans dag... Spare me..

Vända på en femöring. Det är jag det.

Inga kommentarer: