onsdag 13 mars 2013

Träning


Träning

När man har vart på ett sånt pass som crossen idag, (och zumba direkt på det) så börjar man allvarligt ifrågasätta sina egna motiveringsval. Fast det är bara den första timmen man vill dö. När kroppen lugnt accepterat att den kommer göra ont i 2-3 dagar så känns det lättare.

Att kroppen kommer göra ont i 2-3 dagar är precis vad jag vill ha. Då betyder det att det går framåt. Att jag pressar mig själv.
Att jag vågar gå utomhus i sommar utan tre klädlager.

Träningen för min del handlar inte om att gå ner i vikt, utan att forma om min kropp först och främst.
jag vill bli fast i hullet och få lite tonade muskler.
Men, först börjar vi med att bli fasta i hullet.

Efter det kör jag nog på fler vikter än nu.

Jag vet inte hur det har gått, för jag törs inte fråga. Och jag vill ha mer hjälp med vad jag ska träna för att få bästa resultat. Vad jag ska äta också. Men det är väl mest sunt förnuft som talar.

Ät med måtta. Inte massa snabbmat. Grönsaker. Drick mycket vatten.
Vattendelen failar jag på. Men ska försöka mer med det.

Se lite extra vuxen och arg ut.

Mina fäjna naglar. Kände att jag ville dela med mig av denna värdelösa information.

Jag funderar ofta på när snön ska ge upp och  acceptera nederlag och att våren är på g? Det är faktiskt MARS!

Inga kommentarer: