lördag 16 mars 2013

Guldet blev till sand

Åh vad det är kallt ute!

Det känns värdelöst att vänta på spårvagnen alldeles för länge i -11 grader celsius. Satans väder.
Ja. Jag tänker klaga på det. Alla andra gör det, så varför inte jag?

Jag gjorde till och med någon slags "vårsmink" idag för att jag är trött på vinter nu.

Milo ville också vara med på några hörn när jag tog ungefär trettioelva bilder på det.




Min stiliga <3 td="">

Lägg till ett krystat leende !





Ja, katten hänger upp och ner.
Sen blev det träning, lite bodyattack med Dessie. Och dude, var det jobbigt! Som om jag inte har fått nog med burpees (ja, det heter så) vid crosstraining. Nej nej, lilla ärtan som håller i passet tycker vi ska smälla in 10 såna under 3 rundor. Fantastiskt smärta må du tro. 

Lite den jag kommer leva efter. Motivation. 


Resten av dagen hängde jag hos mamma. Med en lätt ångest hela kvällen eftersom bror min jobbar på Dynamo, (Kulturkammaren) och Mustasch spelade där idag. Anton sa att jag kunde komma och titta. Gratis. Men jag vill inte gärna stå där ensamen och känna mig mobbad. Så jag hoppade det och kollade på Farmen-finalen och spelade God Of War III när några frågeställningar dök upp i huvudet på mig under spelets gång.

Kratos, karaktären man är, dödar ju alla gudar. Vart tar dom vägen sen? För han dödar även Hades, Underjordens gud som tar hand om alla själar och blahablaha.. Hamnar gudarna också nere i Underjorden eller vart fan hamnar döda gudar? Särskilt Hades. 
Svara gärna på den frågan för varken Gabbe eller mor kunde svara. 


Sådär, ännu ett random inlägg fullspäckat med mitt tryne överallt.
Hata mig inte.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Ja det är lite kallt nu, 20 minus här. Men vi överlever det med.

Milo är fin tycker jag.

Har inte en aning vart dem tar vägen.... De kanske går över gränsen och dyker upp i Harry Potter som något slags väsen. Eller Ringarnas Herre som orker... Bara en tanke :D
Nu ska jag grädda bullar. Japp mitt i natta.
kramen moster s.