torsdag 18 april 2013

April

Nu, som vanligt, var det ett tag sen jag skrev något. Men inspirationen har liksom inte funnits där.
Inte nu heller direkt, men tänkte att jag kanske kunde skriva något och se om folk fortfarande läser.

Mitt hem är en krigszon.

Man kom tydligen på att mitt badrum måste göras om så då måste vi riva skiten och göra om på nytt.
Hela hallen lider.
Egentligen hela lägenheten eftersom det går papper på golvet genom allt.

Hallen och den gamla väggen och dörren till  badrummet.
Det som ursprungligen var mitt badrum.


Kökjävel


Vardagssrum. Ny dörr till badrummet ska jag få . Uppenbarligen en svinbra idé.

Jag trivs inte så himla bra hemma för tillfället.
Skönt att åka iväg imorn, även om jag bara är borta lite granna. Ännu skönare att mamma tar katterna ett tag också, så slipper jag tänka på dem.
Undrar om hantverkaren skulle bli skitsur om jag typ.. Försökte göra allt själv? 

1 kommentar:

mamma sa...

tycker du har fint hemma måste jag säga... hahaha
men helt ärligt lämnar dom sina verktyg framme sådär när dom gått för dagen?
de blir bra mycket bättre när dom e klara ska du se.
puss o kram