fredag 14 november 2008

Regn o rusk, äckel och slusk

Jag tänkte hur mycket det sved i hjärtat igår när jag var tvungen att tända lampan vid 15.00 när jag satt vid datorn för att kunna se något. Och den datorn står ändå vid fönstret.
Och tidigare idag tänkte jag på småregn. Alltså, verkligen sånt där regn man inte tänker på förrän man är genomblöt och undrar hur fan det hände.

Efter en nästan händelselös vecka kommer en händelselös helg. Men det passar mig som handsken då jag har kommit fram till att jag ska hålla mig nykter fram till nyår. (!)
Jaa, den här gången ska jag hålla det! För om 47 dagar fyller jag år.
Jajemänsan, det numret får ni hålla koll på.

Ska det vara kallt kan det ändå komma snö. Det är min tanke.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är rätt dum av mig.
Ganska förutsägbar. Och dum.

Inga kommentarer: