måndag 9 februari 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Jag har kommit fram till att jag egentligen är en riktigt elak person.
Inte elak så att jag säger taskiga saker till folk. Medvetet, men det händer att jag inte kan hålla glappkäften stängd, men jag menar så att jag är elak mot såna jag inte tycker ser bra ut.
Tvi fan att jag har gått och blivit en sån person. Det var ju inte ens så värst längesen jag var en sån jag skulle vara elak mot.
Skärpning, Johanna! No more!

I övrigt är jag ju snäll.. Aktig.. Right?

Men annars ska jag ju nu stänga ner allt annat (yeah, right) och klistra mina stackars ögon framför ams och hitta ett jobb jag egentligen inte vill ha men som jag måste skaffa ändå.
Weho!
________________________________

Nu ska jag på träning om ca 10 minuter men ville bara tala om att jag bakade jättegoda muffins. Som ni inte får smaka!
Eftersom jag är elak! Mohahaha!

Inga kommentarer: