onsdag 11 februari 2009

Guldfiskar och Slickepinnar


Neej, nu detta går inte för sig.
Klockan är 01,36 och jag är inte det minsta trött. Skandal.
Inte för jag kommer få sova sådär överdrivet mycket ändå eftersom jag hostar som en jävla isbjörn i Saharaöknen.
Och let me tell you, att när man hostar så mycket att man till slut ligger och darrar av ren utmattning är INTE kul! Jag rekommenderar det inte. Inte om du inte är en ovän vill säga. Men jag har inte så värst många såna vill jag gärna tro.
Om det skulle te sig annorlunda får denna person/personer hemskt gärna säga till så jag vet.



Snart måste jag försöka mig på det där med att pressa in mig själv i en torktumlare för att se om jag behöver gå ner i vikt. För jag har en osviktande teori att: Kommer man i en torktumlare behöver man inte gå ner i vikt.





Jajemänsan, jag vet vad ni tänker "Åh om jag kunde vara lika groovy som Johanna" men si, det går inte förrän ni klämt in er i en torktumlare.

Dessutom tycker jag ni ska ta er en titt på denna helsköna sida med tips man kan göra hela året. Helt sjukt bra. http://www.365saker.se/

Inga kommentarer: