onsdag 16 juni 2010

Gott&Blandat

Sådärja.
Nu har min kära blogg äntligen fått sig ett litet lyft.
Det var så tråkigt innan att det behövdes verkligen.
Nu borde man bara fixa så själva bilden/loggan- eller vad det nu kallas, blir lite snyggare.

Idag har jag vart ledig och heeela dagen har spenderats inomhus hela dagen trots vädret.
Eller.. Vi var ju faktiskt ute på en halvlångis med hundarna, Anton, Gabbe och jag.
Fast det har vart skönt att bara vara hemma en hel dag.

Känns som man bara är iväg och flänger andra dagar.
Fast.. flänger är väl ett dumt ord också när man menar att man är iväg och jobbar eller typ är med sina älskade vänner.

Fast saker och ting har överlag blivit bättre ända sen januari.
Jag gillar det.

Imorn blir det jobb igen. Ptja, typ jobb iallafall. Vi ska ha en uppföljning på utbildningen och sådär. Ska bli kul tycker jag. Få fräscha upp lite kunskaper. Mest i fiberlan som en annan ser ut som ett frågetecken när det kommer någon som vill ha hjälp med det.

Fast jag måste ändå säga att det jag gillar bäst med jobbet är alla underbaringar.
Utan dom hade hela tiden där vart pina. Jag menar, vem orkar att folk ringer in och klagar och gnäller utan att man får säga vad man egentligen tänker själv, och sen inte avreagera sig på någon? Nej, jag gillar verkligen jobbet, men folket mest!

Nästa helg är det midsommar! Jag längtar. Inte för att det finns några spikade planer än, men det blir säkert kul ändå tror jag!

Nu ska jag återgå till att spela tv-spel och sen ska jag nog lägga mig hyfsat eftersom man måste upp 6,30 imorgon bitti.

Cya!

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Snyggt det var här nu.
Grattis till det.

Visst är det skönt med en ledig dag ibland.
Kul att du trivs på jobbet.

Kramen moster S.