fredag 10 september 2010

fredag

Idag är det fredag.
Min tunga är bränd av pommen jag åt idag. Till lunch. I motala.
En bra dag i motala. Jag har faktiskt aldrig vart där förut. Och nu vet jag varför.
En liten så kallad stad med en liten galleria. Med ett litet torg med en liten korvmoj mitt i. Men denna lilla stad så hände något som inte hänt på ungefär 2,5 år.
Det var alltför lite tid för så lång tid.
Helt sjukt egentligen. Det är väl intervaller på ungefär 2 år skulle jag tro. Som jag räknat ut iallafall.
Glad att jag gjorde det. Ångrar bara att jag inte kunde stanna.
Som sagt. Alltför lite tid för så lång tid.

Men hey, det blir förhoppningsvis inte så lång tid tills nästa gång. Om man har tur.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Vad gjorde du i Motala?
Förutom att bränna tungan alltså....
kramen moster S.