onsdag 22 september 2010

minns inte riktigt...

Vad vi sa där i parken i fredags. Allt jag minns är stockholmska, vin, kille som går förbi och hälsar, skratt och lite prat däremellan. Och att käraste frun skulle lägga upp det intelligensbefriade samtalet på sin blogg.
Jag tror nog hon skulle göra det om hon hade kommit ihåg vad vi pratade om.
Jag hade förmodligen också gjort det om jag kommit ihåg vad samtalet handlade om.

Kul som fan vare.
Jag vill ha fler kvällar som den. Inte mycket slår den. Ändrad riktning på slutet kanske. Men jag har nämnt det tidigare tror jag.
Att man inte ska gå och ångra saker man gjort. Omöjlig tanke. Men det är bättre att försöka ställa saker till rätta än att ångra det man gjort.

I helgen bär det av igen.
Blire en efterlängtad bruttakväll med mina tjockisflickor och party hos bästaste villige victorn jag känner?
Blir det inte det ena hoppas jag sannerligen på det andra.

Inga kommentarer: