söndag 3 oktober 2010

helgen

En kjempe grejt helg minsann.
Well, själva utevarandet kunde vart bättre. Men rent generellt sett har den vart kanon.
Fredag tillbringade man med syster och vi käka gott (kryddad, baconlindad fläskfilé med potatisgratäng eller pommes). Lips spelade vi lite såklart. Kollade på Idol. Usch. Givetvis vann Fia.
Och mystiska spöken som virvlar runt på himlen. Trodde Fia. Men det var i själva verkar strålkastare. Kvällens äventyr. Spökkastare.

Lördag var sjyst. Tillbringades även den med syster. Kvällningen närmade sig med stormsteg och allt verkade bli stress. Ellie och Davve dök upp. Vi drack. Linda kom. Lite mer intag av vätska. Alkoholhaltig naturligtvis.
Pratet flödade, vätskan lät. Det blev dags för utgång.
Vi kommer till Hugo-kön som är milslång. Men det är inte så ovanligt numera. Sug på dom. Jag har inte vart där på flera veckor. Saknar Ah well. Otten var sådär.. Hur som helst. Kvällen slutade i vanlig ordning med Max.
Hemgång.

Nu sitter jag här i min ensamhet. Nästan. Man kan räkna det som ensamhet för Danne sover. Tror jag. Om han inte gör det så plågas han säkert av det jag lyssnar på. Clubmusic. Mohahaha!

Inga kommentarer: