tisdag 19 oktober 2010

waddapp

En blogg är rätt bra tidsfördriv. Hellre läser jag bloggar dock. Inte såna obetydliga skitbloggar som typ... Kissie och sån skit. Utan dom av folk jag bryr mig om.
Ärligt talat, man orkar bara inte läsa om tråkig skit om vad okända människor åt på sin obetydliga fika eller ointressanta kläder dom köpt och hur dyrt det var. Finns bättre saker att ta sig för. Typ träna på att slicka på sin egen armbåge.

Förresten, nu är det snart slut på hösten. Dags för vintern att komma så man kan få snö och åka pulka? Eller kasta snöbollar och vara allmänt jävlig kanske? Jag har ju faktiskt aldrig mulat någon... Eller heter det myla? Jag tror att jag pendlar mellan det jag tycker låter för tillfället. Hur bra det låter alltså. (Jag orkade inte gå tillbaka i meningen och lägga till det. Istället gör jag en parentes text).

Nu är det dags för mig att lägga ner och lägga mig.

Godnatt

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Tror man säger mula hihi.
Ja det kan vi nog snart göra.
Kallt, vått och skoj.
Hoppas du fick sova gott.
Kramen moster S.