måndag 25 oktober 2010

Nu äre montag

Och snart dags för jobb igen. Helgen gick, i sedvanligt bruk, för snabbt förbi. Veckan kommer gå, bara för man ser fram emot något speciellt i helgen, alldeles för långsamt.
Fast det gör nog tamejfan inget, för jag måste hitta nåt att ha tills på lördag!
Jag menar, jag är värdinnan, visst måste jag ha bra kläder till min utklädnad?
Det är klämmigt svårt att komma på kläder till någon som är schitzofren minsann.

Jag har nyligen upptäckt att jag har en skenande otäck huvudvärk också. Försvinner den inte till senare... Tänk om jag måste gå från jobbet tidigare? Nej nej. Så illa kan det inte vara. Bara att ta med huvudvärkstabletter. Yes, yes.

Nu ska jag vara usch så huslig och tvätta och dammsuga. Kanske tillochmed diska lite.
Ack vilken tragisk tillvaro jag har. Bara jobb jobb jobb och städa städa städa. Typ. Med lite inblandning av socialt nätverk och alkohol.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Säger godmorgon härifrån jag.
7 minus och Jimmy for till jobbet nu. Jag har jobbat sen 2.
Hoppas du hittar nått att ha på dig nu.
Kram moster S.