onsdag 3 november 2010

fetto

det känns som om jag borde vara en tjock individ. Med tanke på min ohälsosamma kost, både på jobbet och hemma, så tycker man att jag borde väga minst 10 kilo mer.
Igår, till lunch på jobbet t. ex. så åt jag chicken kebab. baguette. Tröck in hela skiten, all pommes och hela läsken. Sen när jag kom hem gjorde jag popcorn, en stor jävla mugg med varm choklad och så fanns det chips.
Detta mysterium måste bli löst.

Visserligen, jag klagar inte över att jag inte är större. Jag bara... liksom.. Undrar. Helskumt.
och JUST det! i måndagskväll åt jag en skål med nudlar och bacon, efter det kladdkaka och sen nånting mer om jag inte missminner mig.
Om jag fortsätter i den här takten så KOMMER jag väga 10 kilo mer troligen.

När kan man börja kalla sig själv matmissbrukare?

Inga kommentarer: