måndag 8 november 2010

Måndag kväll

Det är måndag. fast det är ju nästan slut så nästan tisdag.
Helgen har vart rätt soft. Utom fredags. Som jag egentligen inte minns så behöver ju typ inte prata om den alls.

Lördag och söndag var tungsoft. Behövdes att umgås lite med the familj.
Fast kollade på paranormal activity 2 igår. Lite av en buzzkill. Hade förväntningar på den både för vad folk sagt och att 1an var bra. Men nej nej. Rob me of my biobiljetter bara!
Sen att man hade fjortisar from death bredvid gjorde inte saken bättre. Det enda jag i princip tänkte under hela filmen var: dö.

Aja. Som sagt. Måndagen är snart slut. Jag ska ringa min alldeles egen Frida sen så vi kan bestämma till morgondagen. Lovely. Muffins ftw!
Men efter det måste jag diska upp och städa lite för tusingen. Det är typ ett råtthål här. Fast det är nog lite mer städat i ett sånt.
Sjunga för mig själv ska jag göra också. Troligen till typ Placebo eller nåt.

Inga kommentarer: