onsdag 10 november 2010

Men usch då

Uschalingen.
Imorn börjar jag kl 8 för första gången på ca 3 veckor. Det kommer bli så tungt att gå upp att jag blir helt mörkrädd!
Jag menar, hela dygnssinnet blir ju helt rubbat när man börjar som tidigast kl 13,00 i 3 veckor.
Vad sjutton tänker dom med?
Nästa vecka sträcker dom sig så långt att jag måste börja 07,45 på tisdag... Detta kommer bli min död. Att börja tidigt. Det är inte min grej! Jag är en sovare. Inte en vaknare.
Jag har suttit och gnällt mentalt om detta nu i typ 3 timmar och måste ta itu med både disk och göra lunch till imorn. Men jag vet inte vad jag vill ha. Får bli typ kladdmakaroner och korv eller nåt.
Det var längesen. Synd bara man inte hade bacon. Det skulle bli godare. Som fan.

Något som råkar vara bra med att sluta tidigt dock är att man kan vara social med folk. Och det ska jag banne mig vara!

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Tycker du 8 är tidigt att börja jobba?
Det är sent det hihi.

Idag började jag jobba väldigt sent. Klockan 10.
Är van att gå upp mellan 04-06 på morgnarna jag....

Du det där Needwood tet, eller vad det nu heter...
Är det gott?
Kan man få beställa en påse på 100 gram?
Jag köper mitt te hos en tjej som heter Lena. Hon har en webshop som heter Tefrossa.
http://www.tefrossa.se/
Titta in där du och bara mys....
Många goda teer har hon. Jag brukar beställa fyra sorter varje gång.

Nu ska vi fika lite. Snön har kommit nu. Men vi har det kallt med, 7 minus....

kram moster S.