tisdag 24 maj 2011

Sådärja!

Än en gång har jag gjort om. Och varje gång jag ändrar blir jag nöjd med slutresultatet!
Fast om någon har några åsikter tar jag varmt emot dem. (Jag vet att ingen kommer säga nåt ändå, så kan lika gärna)

Okej, jag har väl kanske inte gjort något spännande roligt än så länge att plocka upp här. Men.. Jo! Eller. Typ iallafall. Jag har gjort mina naglar alldeles vackra !

Då jag och fia satt helt sysslolösa, ensamma, utelämnade... Så hittade vi frälsning. Youtube! Inuti denna tub hittade vi nagellackens Utopi. Water marble nailart.

Nu har väl kanske inte jag de mest synkade naglarna man kan ha genom det sättet att skaffa snygga naglar, men det är fasiken snyggt ändå.
Se och häpna:



Ja, och som typiskt mig blir jag överdrivet exalterad över något så trivialt och smått som snygga naglar. Men ska man inte ta vara på de små detaljerna i livet? (Notera min nya ring med tillhörande korvfingrar)

Och som den tant jag är ska jag nu inleda min semester, för jag har det en vecka nu, med att lägga mig tidigt.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Tjusiga naglar som sagt.
Har hajen bitit ännu?

Det blev snyggt på din blogg tycker jag.
Förstår att du är nöjd.
Kram från det förblåsta Digernes.