tisdag 6 januari 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Det är tisdag nu.Och imorgon är det onsdag, sen torsdag. Då börjar alla skolan och jag blir ensam igen.
Jädrans skola. Får tvinga folk till att ringa mig på morgon när de åker till skolan så jag också går upp eller vaknar resonabelt och inte mellan 12-2 på dagen liksom.
Fast det har ju vart gött så länge det varade. Detta jullov har jag gjort mer på än på många jullov. Och jag har inte ens skola! Underbart!

Gårdagen var en ganska soft dag i Johannas liv då hon först solade med Sofie&Sofie för att sen få reda på att stan stänger redan 1700 så vi åkte hem till Fia och Emma för att få något till livs.
Vi märkte med bestörtning att så blev icke fallet så vi gick till den kära pizzerian och delade på en pizza.

En timme senare märkte jag att det inte var någon vidare bra idé då man hade Combat träning.
Vilket betyder att man ger allt man har i 60 minuter på slag och sparkar. En och annan armhävning och situp och tricepsövningar. Feel the burn!

Jo förresten, en bra sak med att skolan börjar igen. Folk återkommer till sina rutiner och jag kan börja träna som en normal människa igen. Underbart. Älskar att känna det där man bränner bort.

Time to make som changes


Let's get in shape, om ca 5-6 månader ska man ju släppa ut fläsket på grönbete.

Inga kommentarer: