fredag 9 januari 2009

Guldfiskar och slickepinnar

Dåså..
Håret är borta, likaså min kvinnlighet. Enligt somliga säkert, men inte för mig, för jag gillar kortare hår.
Mindre i vägen liksom.
Spontanklipp, don't we love'm

Nu sitter jag här, i stilla ro och inväntar sömnens välkomnande armar, men puttas bort av
pigghetens ack så livliga lemmar på grund av en powernap på 3 timmar.
Fast jag tror väl inte jag kommer vänta så länge på John Blund i vilket fall då jag faktiskt inte är så pigg som man kan tro. Av olika skäl.

1. Jag sov inte mycket förra natten till att börja med
2. Dagen har vart ganska hektiskt. För att vara stackars Johannas liv.
3. Jag åt för mycket till middag.

Det kanske finns andra skäl, men jag tror benhårt på det första.

Onödig fakta:
Om allt salt i haven skulle utvinnas, så skulle alla kontinenterna täckas av ett 150 m tjockt lager salt.
Och
Boken Harry Potter och De Vises Sten innehåller 83 975 ord bestående av 392 473 bokstäver.

Inga kommentarer: