lördag 17 januari 2009

Guldfiskar och Slickepinnar




Twist and turning into something cheap...



Förvirring är ett användbart ord just nu. Dock vet jag inte om jag tycker så illa om situationen som det verkar. Allt jag behöver göra är ju... Eller ja, "allt och allt", det är nog inte så bara tror jag väl. Jobba bort det. Ta tjuren vid hornen och ta emot smällarna.

Gårdagens äventyr var väl ändå rätt okej ändå. Först irrade man runt lite i Navestad med Kelly efter att ha köpt en underligt dyr kortlek som kvällsunderhålling. Senare var det ju så att man satt i bussen. Med en moonande Denka i Söder tull. Vackert vackert. Lite spännande om inte annat. Men jag ska aldrig mer luta huvudet mot ett av de bakre fönstrena i någon buss. Ever. Vänster sida.
Väl inne på Hugo träffade man andra små troll som man senare körde Singstar med. Och vann. Mycket. Men som den goda själ jag är lät jag dem vinna en gång.

Lämnade Hugo ganska tidigt runt 1,30 nånstans och gick till McD, köpte en jävla 63 kronors meny, och åt inte ens upp den! Men det är lugnt. Den gick till välgörenhet. Kelly och Denka.

Sen bar det av till att soova. Underbart. Om man hade somnat direkt också. *Pik pik* Men jag klagar inte sådär överdrivet mycket.
Kelly och Hanna




En Hanna en Stenman och en Wiklund.

Inga kommentarer: