lördag 24 januari 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Fredagen var en bra fredag.
Lite halvseg först, men det artade sig till låtbyten, samtal, igenkännanden, nya kontakter, alkohol och massa lekar.
En och annan blick och ett och annat nummer utbyttes. Härligt.

Sen att man spenderade nästan halva kvällen i telefon med en viss person som gnällde om att det är farligt ute om natten trots kylan. Lite gulligt nästan.

I början av kvällen, direkt när jag var färdig sminkad kände jag mig oövervinnlig, reflection perfection liksom. Sen kom man ut i blåsten. POFF! Så var det perfekta håret förstört.
Sen kom man till festen, och jag som la det perfekta läppstiftet började dricka. POFF! Där försvann det. Fan.. Men, i slutet av kvällen såg jag ut som hej kom och hjälp.

Nåt i den här stilen

Idag är det tråkigt. Sitter och väntar ut tiden. Pao har fan rätt, "du är så tråkig på lördagar!" och det är illa! Usch på mig! Skärpning!

Inga kommentarer: