tisdag 3 mars 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Mamma blir borta en natt till.
Det börjar bli långdraget nu faktiskt.
Att man först tror att hon ska komma hem och sen blir allt som vanligt igen.
Och med vanligt menar jag att jag inte behöver oroa mig för om anton och gabbe kommer iväg till skolan som de ska.
Sen smsar hon och säger att hon blir kvar en natt till. Alltid med en ny ursäkt. Men let's face it: hon säger det efter hon fått reda på att jag inte har fått pengar än.
Det är något lurt på gång här tycker jag.
Dessutom behövs lite mjölk, yoghurt, fil och annat man kan äta på morgon. Förutom mackor då.
Äsch, hon kommer väl hem imorn I guess.

P.S Jag har bestämt att jag ska lära mig åka skateboard i sommar!
Iallafall kunna stå på en utan att ramla.
Wish me luck.

Nu ska jag göra lite kvällsmat.

Inga kommentarer: