tisdag 31 mars 2009

Guldfiskar och Slickepinnar

Ja.
Nu sitter jag här och får Fia sur på mig via msn. Men så äre. Kanske man skulle prova på Nutrilett jag också? Det funkar ju uppenbarligen. Fast det får vänta tills man får pengar då jag är sådär nedrigt fatig nu som händer ibland. Typ jämt.

Tänk om man skulle testa det där med att hänga på stan 22/7? Se om det ger något vettigt liksom..
Inte för att jag riktigt tror på det själv, men det är väl värt ett försök? Gå runt i mjukisbyxor, stövlar till det, långa toppar och en kort jacka till det?
Tillsammans med en "slarvigt" uppsatt tofs och hudmålade läppar. Pörfa!
Yes! Så gör jag! Att jag inte tänkt på det innan. Så dum jag är.

Nu sitter jag i övrigt och väntar på att S ska komma hem från Elgiganten så man slipper äta äppelpajen ensam och känna sig onödigt tjock.

Jag svamlar mycket märker jag.
Men skitsamma. Jag vill ha de där tavlorna från Deviantart! Kolla ska ni få se!
Fast jag vill ha fler. Dessa är bara några få.

http://solkku.deviantart.com/art/One-Second-37899830
http://solkku.deviantart.com/art/Silence-34746461
http://solkku.deviantart.com/art/Stone-Jetty-V-31300591

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Ojdå..
Inte så kul att syrran blir sur. Men de går över.
Hoppas du ska ut och ha det kul snart. Jag tror du kan behöva det verkar det som.
Om du är inne på deviantart så kolla efter hannyx- Det är Rasmus. Han är där. Han har bilden med tatueringen.

Ha en bra kväll nu gumman.
Kramen moster.

Anonym sa...

vf testa ngt du inte ens gillar att jag gör:/ sluta klaga på mig då.