tisdag 6 juli 2010

Gott&Blandat

En jäkligt bra dag måste jag säga.
En bra morgon. Mys minsann. Fler såna vill jag ha. En bra dag på jobbet som klockrent avslutades med kontors-stol-race (vinnaren = jag). En riktigt skön promenad hem. Och rent allmänt under dagen lite fånigt flin som råkar visa sig ibland.

Hade kanske blivit en bättre avslutning på dagen om jag antagit Hjördis fina inbjudan till att hänga på till Gryt... Det känns som jag svarade fel. Typ. Men det gör inget. Det har vart en bra dag ändå.

Ja just ja, jordgubbar till kvällsmat får icke förglömmas heller. Det är en bra kvällsmat. Inte ens särskilt onyttig då man knappt hade socker i. Underbart.

Fler såna här dagar vill jag ha.

Haha, men usch! Jag hittade nåt jätteskumt som satt fast i mina ögonfransar! Har ingen aning om vad det var och inte särskilt nyfiken på vad det var heller. Inget levande iallfall. Det är väl... Betryggande?

En dag som denna borde egentligen avnjutas med ett glas gott vin.


Inga kommentarer: