fredag 23 juli 2010

Gott&Blandat

Kors. Lönen är inne.
Imorgon är den ute.
Nästa vecka är den helt borta.
Det är skrämmande hur lite kontroll man har på skiten. Men jag känner mig lite förnuftig iallafall och festar inte. Kan man tänka sig.
Men jag har åtminstone köpt lite skit. Fast bara lite. Inte godis.
Men det lockar med godis minsann. Väldigt inte bra då jag bara ätit skräp nu typ tre dagar i rad. Ajsing bajsing! Jag får skylla på någon... Tyyp... Frlo14!
Japp, det är en riktig person. Men bara inte så någon vet vem det är utom invigda. Fantastiskt!

Jag ska väl sätta igång och testa spel man köpt. Hoppas dom är bra fan. Annars blir det feting smäll på han i kassan på Game. Men han i kassan på Game var ju typ lite söt... Såå... Njae. Don't mess with that face!
Nu ska jag tjocka mig hela kvällen på vatten och bröd och spela nördspel medan andra festar upp sin lön på Hugos. Indeed. Indeed.

Dee dee deeee.


Förresten, fett goda muffins i förrgår.

Inga kommentarer: