tisdag 13 juli 2010

Gott&Blandat

Haha!
Största fjanten jag!
Vet inte när jag ska tagga ner och ta det lugnt minsann. Nej nej. Utan man måste säga för mycket och göra bort sig när den andra inte ens svarar.
Men det är nästan whatever. För kan jag säga det direkt till personen så gör väl inte ett sms så mycket..? Eller?

Det mest fåniga är väl att det flyger upp ett fånigt flin i fejjan så fort somliga små gester någon gjort som jag tycker är gulliga.
Men än en gång, jag överanalyserar.
Får bita mig i tungan för att hålla mig i styr. Och inte skämma ut mig helt.

Åh! Förresten! Skulle det inte vara fett härligt att prova på hoppa från flygplan? Tandemhopp på Skavsta. Reklam från spotify, visst. Men inte mindre fränt om man faktiskt gjorde det.
Fatta lägga det på sitt cv.
"Hobbies: Hoppa fallskärm, bungyjump, forspaddling (eller vad det heter), extermåkning på cross ner genom svår terräng"

Det vill jag kunna lägga på mitt cv utan att ljuga. Fett coolt.

Inga kommentarer: