torsdag 15 juli 2010

Gott&Blandat

Jag vet inte varför. Verkligen inte.
Men hela dagen har jag känt att jag måste slå på nånting.
Att jag behöver avreagera mig. Bara få ur all besvikelse på allting som bubblar på en
stackars oskyldig säck, kudde, ett träd eller vad fan som helst.
Men det skulle se så fult ut på knogarna och alla frågor man skulle få..

Gillar inte dumma frågor.
Som när man har färgat håret från blont till svart.
"Nämen! Har du färgat håret?!"
- Nej, jag bestämde mig för att lägga ett par solglasögon över just dina ögon. Mest för att driva med dig! Kul va? HAHAHA!

Nej. Det där med dumma frågor... Sluta va. Det är ändå fruktansvärt uppenbart att man färgat. Så fråga inte.

Jag tror jag hatar allt just nu. Mest för en shitty dag på jobbet.
Bara sura bitterfittor hela högen.
-Men för i helvete, gå till butiken om du vill skrika på någon! Visa lite stake! Skit ner er! Förstöra min dag..
Tacka vet jag kära Carro som lyste upp min tillvaro med välsignade jordgubbar som faktiskt gjorde mig på bättre humör.

Helt sjukt.

Jag behöver fortfarande nånting att slå på. Det här hjälpte inte.

Inga kommentarer: