måndag 23 augusti 2010

AHA!

Nu vet jag hur det kommer sig att jag blir såhär!
Det är för jag inte är van att bli ignorerad som jag blir.
Avskyr det och kräver bekräftelse. Assämst visserligen och kan slösa min tid på annat att tänka på.
Men vem fan tänker på sånt?

Åh. Jag har skrubbat ansiktet idag. Det är alltid lika skönt när jag gör det, ändå gör jag det alltför sällan. Man blir så himla len efteråt. Underskattat är vad jag säger.
Eller okej, inte för sällan. Lika ofta man ska göra det gör jag. Men ändå underskattat.

Fast bland mina favoriter av typ dusch grejer måste nog vara min älskade duschcréme som doftar kaffe. That's right, Kaffe! Den är från Yves Rocher (någon som vet hur man uttalar det, för jag säger det precis som det stavar. y-ves ro-cherr)

Jag älskar den för jag älskar doften av kaffe. Fast jag har en annan som dofta syrén. Och vad doftar fräschare än det? Well, det finns ju doften av liljekonvalj. Underbaraste doften som moder jord skapat till en blomma. Men det finns ju inte på flaska.
Iallafall inte vad jag har funnit. Men om någon skulle hitta en parfym eller duschcréme som dofta liljekonvalj, give me a call.

Åh förresten! Om ungefär en vecka flyttar jag! Fast jag kanske behöver vänta till helgen då eftersom jobbet kommer lite i vägen. Fast den som väntar på nåt gott...
I helgen blir det IKEA också ! Fast har jag tur slipper jag köpa soffa eftersom jag hittat potentiell på blocket. Hoppas på dessa! riktigt fräscha är dom. Beige 2+3a. Från mio. Hoppas.
Isåfall blir det bara säng på ikea. kanske plus lite annat.
Och jag måste hämta lite saker på andra ställen också.
Och jag måste skaffa lite annat. Fuck vad kul! Synd bara man inte har obegränsat med cashflow så man kan go wild.
Det får tas gradvis. Och så glömmer jag lätt danne och att han också hjälper till. Jäklarns. Då får man ju inte bestämma själv liksom. Men smällar man får ta.
Jag är bra på att kompromissa. Till min fördel.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godmorgon på dig.
Snart dax alltså.
Grundläggaregatan är bra, det tar kanske några minuter att gå till och från bussen. Men vart på Grundläggare?
Det blir kanon.
kramen moster S.