lördag 21 augusti 2010

schmeere

"I schmeered it on a bagel" -- Gissa vart ifrån.
Oja! Du gissade förhoppningsvis rätt. Annars är du lite dålig.

Idag är en sån kväll.. En sån kväll man egentligen kunde ha vart utan, men som är så jäkla skön ibland. En festfri helg. Det behövs.
Om inte annat har jag egentligen inte pengar till att festa ändå.
Jag kan uppskatta dom kvällarna jag festar på. Fast det hade vart trevligt med en redig fylla. Behöver en sån för att -ja, jag är patetisk- verkligen släppa loss och släppa lös mig själv. För ärligt talat, jag är en tråkig svensk person. Tråkiga svenskar behöver alkohol för att riktigt släppa loss. Tänja på gränsen.
Ha meningslöst sex.
Fast jag gör inget av dessa alternativ ändå.
Även fast jag vill ibland kan jag inte få mig själv till att ligga med en random människa.

Jag måste gilla en person först. Annars äcklas jag lite av mig själv. Eller... Inte äcklas direkt, utan jag undrar mer hur fan jag kunde göra det?
Jag bryr mig inte om folk som gör det, good for them, ibland avundas jag dom och vill kunna göra likadant. Men det går liksom bara inte.
Hatar det nästan lite. För vilket bättre botemedel för att sluta tänka på någon än sex?
Finns det något, så dela tack!

Inga kommentarer: