fredag 4 mars 2011

Det är fredag

Idag händer det grejer minsann! Jag ska bli brunett. Inte mörkt, nej nej. Utan ljusbrunt. Jag kom fram till att det skulle bli otroligt jobbigt att försöka få fram en jämn blond färg utan att se ut som en cirkusattraktion först.
Så bestämde mig för att färga någon varm brun färg med slingor.
That'll work, right?
Jag får ta en bild sen när det är klart och visa, it's gonna be a blääst!

Wohohoo också!
Nästa vecka, om jag har tur och får bort mitt lördagspass, så kanske jag ska åka till Norway och träffa min kära moster som fyller 27! ;)
Det skulle vara jättekul om jag hittade en vänlig själ som ville göra mig den tjänsten verkligen.


Och jag känner mig som världens äckligaste person. Luggen står rakt upp för den blev missbildad redan från början när jag duschade, jag sitter som en luffare mot en smutsig tegelvägg någonstans i ett skrymsle, mina läppar är torra som fnöske.
Det enda bra jag kan komma på det är att min hy är nästan okej efter en vecka utan smink.
Nae, nu ska jag hoppa in i duschen, pallra mitt dallrande fläsk till HC och handla lite nödvändigheter.
Sen ska jag dallra lite till, hem till Emma för en kväll med fredagsmys och seriös slappning.

Inga kommentarer: